Štíhlejší nohy za pár týdnů

Vytvarovat či zeštíhlit nohy může být někdy opravdovým oříškem. Zvláště pokud máte geneticky dány silnější nohy. Tělesná kompozice je dědičně ovlivněna do velké míry, to však neznamená, že svou tělesnou konstituci nemůže nikterak změnit. Pojďme se společně podívat na několik tipů, se kterými to jistě hravě zvládnete.

 

Zařaďte do svého dne pravidelný pohyb

Pro redukci tuku a zeštíhlení dolních končetin je důležitý především pravidelný pohyb. Nejlepší variantou je klasická chůze. Proto občas vyměňte auto či hromadnou městskou dopravu za obyčejnou chůzi a uvidíte, že za pár dní se začnou dít zázraky. Chůze jako taková je nejpřirozenějším způsobem pohybu pro lidské tělo. Při procházce si navíc krásně vyčistíte hlavu a zrelaxujete.

crossfitový trénink

Pozor na přílišnou zátěž

Pokud máte ve svém týdenním režimu zařazen silový trénink a chcete zeštíhlit své nohy, pak je nutné posilovací trénink nohou zmírnit. Do svého tréninku zařaďte posilování dolních končetin maximálně dvakrát týdenně a vyvarujte se zvedání těžkých vah. V této souvislosti je však nutné zmínit, že záleží na rozložení vaší svalové hmoty. Pokud svaly na nohách přibíráte těžce, poté je možné ve vaší rutině silový trénink nohou ponechat. Po každém tréninku je rovněž důležité protáhnout zkrácené svaly. Díky tomu budou vaše svaly dlouhé a štíhlé.

sportovní náčiní

Strava je základ

Pro redukci jakéhokoli tuku je důležitý především správně sestavený jídelníček. Jestliže dietu držíte již nějakou dobu a stále nedosahujete kýžených výsledků, dejte tělu nový impuls a vyzkoušejte něco nového. Pro hubnutí je skvělá například proteinová dieta, v rámci které budete přijímat dostatek bílkovin, zeleniny a dodržovat pitný režim. V rámci tohoto stravovacího režimu budete konzumovat kvalitní maso, mléčné výrobky a určité druhy zeleniny. Tělo se poté dostane do stavu ketózy, kdy začne brát tuky z uložených tukových zásob.